Obchodné podmienky

 

Obchodné podmienky

Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávky cez internetovú stránku www.mojatelier.sk, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané.

Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a firmou HERGO, spol. s r.o., Devínska cesta 3746/28, 841 10  Bratislava, IČO: 51105411, IČ DPH: SK2120593035DIČ: 2120593035, spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registre Okresného súdu v Bratislave, vložka č. 122552/B. Osobou zodpovednou za prevádzku je Mgr. Nikola Hergovitsová, kontakt: info@mojatelier.sk +421 905 566 697

Kontaktovať nás je možné buď prostredníctvom e-mailu: mail@mojatelier.sk, alebo telefonicky na mobilnom čísle +421 905 566 697, +421 905 680 333  v pracovné dni od 8:00-20:00.

Prepravné náklady pri výmene produktu na adresu predávajúceho znáša kupujúci vrátane odoslania nového tovaru.
K výrobe obrazu na základe špecifickej objednávky zákazníka pristupujeme individuálne. Keďže obraz, ktorý je ušitý na mieru nespadá pod Zákon na ochranu spotrebiteľa č. 102/2014 s právom na odstúpenie od zmluvy do 14 dní, v prípade, že sa nejedná o závady technického charakteru, prosíme o záväznú objednávku s platbou vopred.

 I. Objednávka

  1. Kupujúci objednáva tovary predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na www.mojatelier.sk písomnou formou cez e-shop alebo e-mailom či telefonicky. Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č. 108/2000 Z.z. v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzatváraná na diaľku.
  2. Pri každej objednávke musí kupujúci uviesť meno a priezvisko, poštovú adresu, telefónne číslo, e-mail (fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH, fakturačnú adresu), názov tovaru a počet kusov, spôsob dopravy a spôsob platby. Objednávka prostredníctvom  e-shopu tieto podmienky spĺňa automaticky.
  3. Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru a podobne).
  4. Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a spotrebiteľom. Najneskôr do 24 hodín (v pracovné dni) sa predávajúci e-mailom skontaktuje  s kupujúcim a potvrdí prijatie objednávky. Od tohto termínu je objednávka pre kupujúceho záväzná.
  5. Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku bez poplatku, a to do 24 hodín od doručenia e-mailu o prijatí objednávky predávajúcim. Objednávku je možné stornovať výlučne písomnou formou, a to e-mailom. Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci kupujúcemu tiež výlučne písomnou formou. Písomná forma sa vyžaduje z dôvodu doložiteľného dokladu storna pre predávajúceho a zastavenie vybavovania objednávky.

II. Dodacie lehoty

  1. Doba dodania je spravidla od 7- 14 pracovných dní v závislosti od zvoleného spôsobu prepravy. V rámci Bratislavy do 48 h, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú inak. Pre každý produkt je stanovená aktuálna doba dodania. Doba dodania obrazu na objednávku je na osobnom dohovore.
  2. Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom, a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov môže byť dodacia lehota dlhšia. Doba dodania sa môže predĺžiť aj v prípade nepredvídateľných situácií, ako strata alebo poškodenie zásielky prepravcom, zlé poveternostné podmienky, skryté vady zistené až pri balení zásielky a pod.

III. Cena, platobné podmienky a prepravné

  1. Cena produktu je stanovená cenníkom predávajúceho. Platná cena produktu bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.
  2. Platbu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:

    a) Bankovým prevodom. Informácie pre vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 3 dní. V opačnom prípade bude jeho objednávka zrušená.

    b) Kartou online. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu  Shoptet Pay, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese: https://www.shoptetpay.com/sk/vseobecne-obchodne-podmienky-sluzby-shoptet-pay/V prípade platby kartou online je platnosť Celkovej ceny do nasledujúceho dňa.                                 c) V hotovosti pri osobnom odbere a doručení v rámci Bratislavy. V prípade platby v hotovosti pri osobnom odbere je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru. Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke. Faktúra bude tiež fyzicky priložená k Tovaru.

  3. Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až potom, čo zaplatíte Celkovú cenu a Tovar prevezmete. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena zaplatená pripísaním na Náš účet, v ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu uskutočnenia platby. 

  4. Spôsob dopravy si volí spotrebiteľ sám cez formulár objednávky v e-shope alebo pri inom spôsobe komunikácie.

Spotrebiteľ si môže zvoliť spôsob dopravy, a to:
a) osobným odberom po mailovom, alebo telefonickom dohovore na adrese: Mlynské nivy 5, 821 09 Ružinov, Bratislava
b) kuriérom (zasielateľskou službou), c) kuriérom zdarma (služba eshopu) len v rámci Bratislavy

5. Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená kupujúcemu pri potvrdení objednávky. Prípadne predávajúci odporučí kupujúcemu lacnejší variant dopravy.

IV. Preberanie tovaru

  1. Kupujúci sa zaväzuje prevziať tovar na adrese uvedenej na objednávke. V prípade opätovného zasielania zásielky z dôvodu jej neprevzatia, znáša prepravné náklady kupujúci.
  2. Pri preberaní produktu je spotrebiteľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.
  3. Kupujúci nadobúda vlastnícke práva k produktom až pripísaním kúpnej ceny na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na kupujúceho, ktorý má produkt v držbe, má kupujúci všetky povinnosti uschovateľa veci a je povinný produkty a služby na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako produkt predávajúceho.
  4. Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty a služby, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k produktu a služby ešte neprešlo na spotrebiteľa.
  5. Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na kupujúceho momentom prevzatia kupujúcim alebo jeho splnomocnencom.
  6. Prepravné náklady pri výmene produktu na adresu predávajúceho znáša kupujúci vrátane odoslania nového tovaru.

V. Odstúpenie od zmluvy

  1. V prípade riadneho odstúpenia od zmluvy sa kupujúci zaväzuje vrátiť tovar nepoškodený, bez známok opotrebenia a v pôvodnom obale. Predávajúci tovar prekontroluje a preskúša. Pokiaľ bol tovar nepoškodený a neopotrebovaný, vráti predávajúci kupujúcemu zaplatenú kúpnu cenu tovaru podľa zákona 102/2014 §9 ods.1 v lehote do 14-tich dní odo dňa prevzatia vráteného tovaru predávajúcim. Skutočne zaplatená cena za vrátený tovar bude zaslaná poštovou poukážkou alebo bankovým prevodom v lehote do 14 dní odo dňa doručenia nepoškodeného tovaru.
  2. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, a to prostredníctvom formulára pre odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete v prílohe č. 2
  3.  Po spracovaní formulára pre odstúpenie od zmluvy predajca kontaktuje kupujúceho o podmienkach vrátenia tovaru, ako aj o podmienkach pre vrátenie platby za tovar, ktoré kupujúci hradil pri kúpe tovaru.
  4. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä v prípade, ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu zhotoveného podľa osobitých požiadaviek kupujúceho alebo produktu určeného osobitne pre jedného kupujúceho.
  5. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak:
    a) produkt sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať
    b) zmenila sa cena dodávateľa produktu
    c) vystavená cena produktu bola chybná
  6. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci, ale len v tom prípade, ak výrobok plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nebol v čase prevzatia poškodený.

VI. Vrátenie tovaru 

  1.  Kupujúci má možnosť bez uvedenia dôvodu vrátiť zakúpený tovar do 30 dní odo dňa prevzatia tovaru. Vrátenie tovaru musí byť uskutočnené písomnou formou, a to prostredníctvom formulára pre spracovanie vráteného tovaru, ktorý nájdete .
  2. Tovar je potrebné odoslať na adresu predávajúceho (HERGO, spol. s r.o., Devínska cesta 3746/28, 841 10  Bratislava) v lehote 30 dní  na náklady a zodpovednosť kupujúceho. Prepravné náklady na vrátenie produktu znáša kupujúci.
  3. Produkt nesmie byť poškodený, používaný, musí byť v pôvodnom obale a spolu s produktom musí kupujúci odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu (certifikát originality umeleckého diela, doklad o nadobudnutí, zľavový kupón ak nejaký obdržal, darček ak nejaký obdržal a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe.
  4. Produkt sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma a vracia späť.
  5. Pri dodržaní vyššie uvedených povinností kupujúceho, predávajúci prevezme tovar späť a do 14 dní odo dňa odstúpenia zmluvy cenu zaplatenú za produkt alebo preddavok, ktorý kupujúci uhradil za produkt vráti kupujúcemu spať bankovým prevodom na bankový účet kupujúceho.
  6. Kupujúci nemôže tovar vrátiť najmä v prípade, ak ide o tovar, ktorý bol zhotovený podľa osobitých požiadaviek kupujúceho alebo produktu určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo produktu, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.
  7. Prepravné náklady pri výmene produktu na adresu predávajúceho znáša kupujúci vrátane odoslania nového tovaru.

VII. Reklamačný poriadok

  1. Vo všeobecnosti, pokiaľ v obchodných podmienkach nie je uvedené inak, je záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv stanovená na minimálne 24 mesiacov.
  2. Reklamovať je možné len produkt zakúpený a zaplatený u predávajúceho. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný doručiť reklamovaný produkt čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení, vrátane manuálov, certifikátu originality, darčeku, zľavového kupónu ak tieto dokumenty kupujúci obdržal, faktúry alebo iného dokladu o zaplatení produktu predávajúcemu. Reklamácia musí byť ohlásená písomnou formou a to prostredníctvom formulára pre spracovanie vráteného tovaru, ktorý nájdete príloha č. 1 Pri uplatnení reklamácie sa spotrebiteľ riadi pokynmi predávajúceho.
  3. Pre urýchlenie reklamácie môže kupujúci zaslať fotografiu poškodeného tovaru na email predávajúceho mail@mojatelier.sk. Fotografia by mala byť zhotovená tak, aby na nej bola čo najlepšie viditeľná reklamovaná vada.
  4. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením produktu, používaním produktu v nevhodných podmienkach, neodbornou opravou alebo výmenou časti produktu, nedodržaním príslušných noriem zo strany kupujúceho alebo osoby, ktorá kupujúcemu opravu alebo výmenu častí produktu vykonávala, alebo ak bol prevedený zásah do produktu inou než oprávnenou osobou. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním.
  5. Ak bol kupujúcemu doručený produkt, ktorý si neobjednal, ako podklad pre reklamáciu zašle fotografiu celého doručeného produktu a kódu jeho kódu, ktorý je uvedený na krabici, v ktorej bol produkt doručený. Fotografiu nám následne odošlite na mail@mojatelier.sk
  6. Ak kupujúci prebral produkt, ktorý je viditeľne poškodený, t.j. bola poškodená aj krabica, v ktorej Vám bol tovar doručený, sa reklamácia nevzťahuje. Poškodený balík od kuriéra nepreberajte!

XIII. Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci má právo podľa charakteru objednaných produktov vyzvať kupujúceho k osobnej prehliadke a osobnému odberu produktu (vzťahuje sa hlavne na finančne náročnejší produkt, alebo náročnejší z hľadiska objemu alebo hmotnosti). V týchto prípadoch bude kupujúci kontaktovaný a bude s ním dohodnutý ďalší postup. Pokiaľ kupujúci už uhradil kúpnu cenu, bude mu táto čiastka prevedená späť, pokiaľ sa nedohodnú inak.
  2. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje kupujúceho. Kupujúci má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.
  3. Kupujúci prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom, a že s nimi súhlasí.
  4. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá spotrebiteľovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.
  5. Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.
  6. Práva spotrebiteľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.
  7. Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.
  8. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach: ► TU ◄
  9. Orgánom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, na ktorú sa môžete obrátiť aj  ► TU ◄

 

 

 


 

PRÍLOHA Č. 1 - FORMULÁR PRE REKLAMÁCIU

Adresát: HERGO, spol. s r.o., Devínska cesta 3746/28, 841 10  Bratislava

Uplatnenie reklamácie

Titul, meno a priezvisko:

 

Adresa bydliska:

 

E-mailová adresa:

 

Číslo objednávky a faktúry:

 

Dátum objednania:

 

Dátum prevzatia tovaru:

 

Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód):

 

Popis a rozsah vád tovaru:

 

Ako zákazník predávajúceho požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom:

 

Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom

 

 

Prílohy:

Dátum:

Podpis:

 


 

 

PRÍLOHA Č. 2 - FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Adresát: HERGO, spol. s r.o., Devínska cesta 3746/28, 841 10  Bratislava

Týmto vyhlasujem, že v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) odstupujem od Zmluvy:

Titul, meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Číslo objednávky a faktúry:

 

Dátum objednania:

 

Dátum prevzatia tovaru:

 

Tovar, ktorý vraciam (názov a kód):

 

Dôvod vrátenia tovaru:

 

Spôsob pre vrátenie prijatých finančných prostriedkov:

 

Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom

 

 

 

Upozornenie pre spotrebiteľa: Predávajúci je podľa § 10 ods. 4 Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku oprávnený požadovať od spotrebiteľa preplatenie zníženia hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastnosti a funkčnosti tovaru.

Dátum:

Podpis: